A confession.

Här är jag i mitt nya hår. Sitter som vanligt och knäcker mina fingrar, mamma tjatar på mig att sluta för att jag kommer ha ont när jag blir gammal men jag fortsätter bara neka och säga att jag inte kommer bli gammal. Måste nog lägga ner på riktigt snart, snygga snea fingrar jag kommer ha annars. Bilden är tagen från fina Nellie som också skaffat "dag-blogg" eller vad man ska kalla det.

Förresten, vad trevlig bilden är i övrigt. Sitter på en tom, skitig fontän mitt i folktomma vetlanda. Haha.

Jag kan inte hålla det inom mig längre. Jag har seriös panik över mitt gymnasieval.
Vad vill jag? Jag vet inte vad jag vill bli. Jag vet bara att jag inte vill gå Samhäll och hamna på donken som alla andra. Tro mig eller ej, men detta är vad jag väljer på: Stylist i Nässjö, Frisör i Nässjö, Hund i Norrköping eller Djurvård i Ingelstad.
Himla kontraster, jag vet! Men det är väl så mitt liv ser ut, lever lite av ett dubbel liv. För bara några veckor sedan visste inte ens ett par av mina vänner om att jag hade hund. Och jag har tränat och tävlat aktivt med mina hundar i ca 4-5 år nu. Och det vet nästan ingen.
Det är ingenting jag skäms över, men inte heller någonting jag går och skryter om.
Men jag vet inte vad jag vill, och det är jobbigt. Alldeles för jobbigt. ÅH.

Kommentarer

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback