SLDMKGSLFDZEL.

Klassiska no-inspiration rubriken.
Sitter iallafall i Jönköping nu igen! När jag åkte upp idag passade jag på att ta med en TV. Skönt att ha liksom. Imorgon ska jag vara i skolan 08.15 för att få info om datorerna vi hämtar ut på fredag. Gött att vi efter det inte har lektion förrän 12.35. Det är ett tag liksom, haha. Men ja, ska ner till stan och byta en grej på gina, och så måste jag hinna till banken också! Vuxenpoäng?
Iallafall, min lovely tumblr ligger nere ett tag nu. Varför? Jo, just för att hårddisken på min dator krashade. Varför ligger den nere bara för det? Just för att Google Chrome inte fungerar på denna datorn, alltså kan jag inte använda Missing E. Tumblr utan Missing E = not worth it. Så nu vet ni det också! Så fort datorn är tillbaka så kommer jag igång med min tumblr igen. Men, skadar väl inte att följa under tiden? Länk finns i menyn. Puss.

Kommentarer

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback