Happiness.

Mitt liv är så jävla tråkigt just nu att jag har försökt skriva detta inlägget ca 4 gånger men varje gång kommit på att det jag skriver är så meningslöst att ingen ändå skulle orka läsa det!
Jag har kommit fram till att jag spenderar alldeles för mycket pengar på mat! Pizza, cecil, pizza, pizza, pommes, pizza, cecil, stjärnan osv osv. Så jävla onödigt?! Haha.
Idag fick jag iallafall mina nya converse! Rätt storlek och allt med, haha, perfekt. Och mina easytones har också kommit, eller till posten men jag och mamma ska gå och hämta dom sen. Asbra! Lär ju dock halka runt som en idiot i dom. Gillar inte riktigt snön. Speciellt inte när folk kommer hem från belgien, kanarieöarna, thailand och andra ställen där det är plusgrader. Försvinner inte snön i mars dör jag.

FÖRRESTEN! Jag har ändrat mitt gymnasieval igen, haha.
1. Stylist på Brinell
2. SA/Media på Njudungsgymnasiet
3. TE/Medie-informationsteknik
4. EK/Juridik
Jag kommer troligtvis in på förstahandsvalet, annars kommer jag definitivt in på SA men min syv ville lägga till massa andra val bara ifall liksom, men ja. Nu ska jag plugga till samhällsekonomiprovet som är imorgon. Och Beatles-diagnosen. Och engelskaläxan. Och allt annat som ska göras denna veckan.

Kommentarer
Posted by: Hannah

Åh, hatar allt det här pluggandet! ღ

2011-02-22 @ 17:53:41
Website: http://wickstrand.bloggplatsen.se/

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback