Uppsats, sömn och ännu mera snö.

Ja, idag gick jag alltså till skolan för att skriva nationell uppsats. Det gick väl sådär antar jag, jag gjorde det bästa jag kunde av situationen iallafall, vad ska man göra när det enda man egentligen har i huvudet är ipren liksom, men ja det gick nog ok.
Somnade direkt när jag kom hem, så jävla skönt. Dör. Vill somna och inte vakna förrän jag är frisk, det skulle vara något!
Jag har kollat på massa bilder från Peace and Love 2010 och fan vad jag ska dit i år igen, försöker övertala mamma och pappa att jag ska få biljetten i "underbar dotter som alltid hjälper till hemma och är så söt och snäll och aldrig gör någonting dumt"-present. Vet inte riktigt hur det går med den saken, upp till bevis! Annars får jag ta från min lön som jag sparar, men dit ska jag. Och till emmaboda med världens bästa tjej! Mhm.
Kul att det var i princip vår här igår, och nu är det lika mycket snö som det var för en vecka sen... vill inteeeee.

Kommentarer
Posted by: Suzanna

<3<3<3<3<3

2011-02-10 @ 16:26:13
Website: http://suzannakarlsson.blogg.se/

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback