30 day challenge

Day 01 - Where you'd like to be in 10 years.
Here we go.
Om tio år alltså. Då önskar jag att jag håller på med någonting som jag verkligen vill göra.
Om jag så är sophämtare i Vetlanda kommun eller världskänd stylist så vill jag göra någonting som jag trivs med. Det kommer troligtvis inte vara sophämtare, haha, men ja. Och jag kommer troligtvis inte heller vara kvar i Vetlanda. Mina drömmar är att ta mig så långt ut i världen jag kan, jag vill se mig omkring, uppleva saker.
Om tio år är jag 26, då vill jag ha hittat kärleken. Det är lagom ålder, jag vill nog inte ha barn än men det kommer finnas i framtidsplanerna.
Jag vill bo i en stor, ljus lägenhet med stora fönster och fin utsikt. Jag vill resa mycket,inte bara gå runt hemma och inte göra någonting. Jag älskar att hitta på saker och komma ifrån vardagen lite.
Det skulle inte heller vara så dumt att vara Hollywood-fru, det kan behövas någon med hjärna där också, eller? Haha.
Nej, men jag antar att jag inte har speciellt mycket framtidsplaner så länge jag trivs med vad jag gör.

Kommentarer

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback