Babbel

Lördag alltså. Har jobbat från tio till fyra, tog med mig semlor och räkmackor hem som jag har ätit nu! Gillar faktiskt inte semlor så speciellt mycket, så det var nog första och sista för i år. Är sjukligt trött, kom hem sent från suz igår och kunde inte sova, sen upp tidigt idag, så det blir lungt ikväll.
 Vill kunna börja plugga, just nu vet jag bara hur mycket som ligger framför mig men det är ingenting som jag kan börja på. Och nationella, kul! Verkligen inte. Fast ändå rätt skönt att man inte kan plugga speciellt mycket till det, det tar inte så mycket energi. Börjar med nationella i svenska vecka 6, ett av mina svaga ämnen. Fattar inte gramatiken, till skillnad från engelskan som är hur lätt som helst enligt mig.

Har lite nya saker jag köpt, bland annat kapet vi hittade på gina igår. Kommer snart.


Kommentarer
Posted by: Suzanna

fan för dig, nu blev jag sugen på en räkmacka och semlor utan mandelmassa!

poss

2011-01-15 @ 18:59:38
Website: http://suzannakarlsson.blogg.se/

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback