Clean as hell

Den här skinnjackan hittade jag och Suzanna på Gina rean i fredags, 100 spänn! Sjukt bra, och efter att jag har sytt i den och fixat lite med den så kommer den vara perfekt!
Har även beställt hem ett par nya svarta converse. Det var dags att byta ut dom jag har haft från femte klass, det känns lite i hjärtat. Snyft. Nej men det behövdes verkligen, det är snart hål rätt igenom dom, men man kan iallafall inte säga att jag inte använt dom flitigt!

Har för övrigt städat hela dagen, och jag är inte klar än. Sjukt hur stökigt mitt lilla rum kan bli?! Kan väl inte säga att jag är speciellt aktiv när jag städar heller, men ändå. Med bra musik klarar man allt.
Skönt att det är rent nu iallafall.

Kommentarer
Posted by: Suzanna

men varför blev din bild så mycket bättre!? bitch :(

hahah <3

2011-01-16 @ 18:24:10
Website: http://suzannakarlsson.blogg.se/

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback