fan också

De ringde från sjukhuset idag när jag kom hem från skolan, jag har fortfarande inte blivit av med min magbakterie, kul! Ska antagligen börja med en till pencillinkur och hoppas att den försvinner då. Annars? Ja, då får jag väl leva med det. Kul.
De har även ringt från synsam och jag ska dit och kolla synen igen på fredag, måste tydligen ha läsglasögon?! 16 år och läsglasögon, herregud. Det är mycket nu alltså, haha.

Igår gjorde jag av med mina absolut sista pengar + presentkort, köpte spetstrosor(rea!) och en tisha på gina och lite på H&M. Har nu alltså 1 krona och 63 öre kvar och det ska jag leva på fram till den 27e, den 28e åker jag och suzanna till jkpg igen och där försvann dom pengarna igen! Jag lever i en fattig framtid helt enkelt. Så är det när man sparar till någonting man verkligen vill ha. Längtar för övrigt tills lönen och allt kommer så jag kan lägga in det på sparkontot, vuxenpoäng eller vad?!


Kommentarer
Posted by: Suzanna

Du kommer vara skitsnygg i glasögon, ta sånna där assnygga glasögon som alla har i fake. Duvet sånna.. ah duvet vilka jag menar! Längtar tills vi ska till jkpg, ska dock dit på torsdag men på annat ärende <3 vi ska ses snart!? Typ imon!? Puss du är bäst.

2011-01-18 @ 20:17:38
Website: http://suzannakarlsson.blogg.se/
Posted by: Lina - krafla

SV: Jag går English and Art in practice på en folkhögskola :)

2011-01-18 @ 20:37:36
Website: http://krafla.blogg.se/

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback