Hejdå pengar

Igårkväll bestämde jag och suzanna oss för att idag ännu en gång åka  till Jönköping.
Ett par tröjor, byxor och en chailatte senare tog  vi 16.00-tåget hem till Vetlanda lyckliga över vad som låg i våra påsar, vi är alldeles för duktiga på att göra av med massa pengar.
Kom hem från henne för ca en timme sen, hon har hjälpt mig göra designen och se hur duktig hon är!

Imorgon börjar jag skolan igen, sista terminen på nian. Det är sjukt hur fort tiden går!
Denna terminen har jag lovat mig själv att(glöm inte detta nu!) verkligen plugga till läxor och prov, märkte ju senaste terminen hur det blir när man inte gör det! Nu har jag en positiv inställning till skolan och jag hoppas att jag kan hålla det här.
Det är inte det att jag har dåliga betyg, men jag vet att jag kan få så mycket bättre om jag bara lägger ner lite energi på det, och då är det faktiskt värt det!
Om inte jag minns helt fel så börjar vi dagen med Idrott/bad, gillas inte.
Nu ska jag springa ner och ta en dusch!

Kommentarer
Posted by: Suzanna

Du är grym! Hoppas vi kan fullfölja det där med att åka till Jkpg varje studiedag! & du är gärna välkommen hit på nudlar som jag kommer vara tvungen att äta nu framöver (haha överdrivarN). Men iaf, det var en fin dag. Kul att ses som vanligt <3 Lycka till med skolan!

2011-01-10 @ 22:45:20
Website: http://suzannakarlsson.blogg.se/

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback