mysigt värre

Igårkväll åkte jag och några andra brudar ut till en klasskompis i Ekenäs, Vi åt supergod tacos och badade i en jättevarm och skön badtunna hela natten, snackade mycket gamla minnen och vi kunde inte låta bli - sanning eller konka! Nostalgi så det bara smäller om det. Det slutade med att jag fick springa ut på isen på sjön som han bor vid och halkade och slog mig överallt. Men efter det var det väääldigt skönt att hoppa i tunnan igen!
Vi försökte även sova åtta stycken i en dubbelsäng, slutade med att jag har världens största blåmärke på låret och blev mosad under massa människor, sov ca 2h på hela natten. Vid klockan halv nio kom min pappa och hämtade mig så åkte jag äntligen hem till min varma säng.
Nu har jag återhämtat mig lite men jag reser mig nog inte upp en enda gång till idag!
Men jag hade en underbar kväll, synd bara att jag glömde att ta med min kamera så det blev inga bilder. Och om det hade blivit några bilder så hade dom nog inte varit speciellt vackra ändå, så det var nog bara bra!
Längtar lite tills min kusin kommer med alla fyra OC-boxarna, hade behövt dom idag. Har inga filmer kvar nu! Men jag överlever nog dagen.

Kommentarer

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback