sssleep

Har sovit från att jag kom hem, fyratiden alltså, tills för ungefär en halvtimme sen. Jag sover bort mina dagar?! Vad fan liksom. Jag har jättemycket plugg och så somnar jag ifrån det, kul.
På tal om plugg så ändrade jag mitt gymnasieval idag, känns hur bra som helst! Åh vad jag är taggad och önskar att jag kommer in. Kan inte säga vad jag sökte i första hand, men efter det valde jag Samhällsprogrammet inriktning Medier, information och kommunikation, Teknikprogrammet inriktning Informations- och medieteknik och till sist Ekonomiprogrammet inriktning Juridik. Hoppas hoppas hoppas att jag kommer in, iallafall efter omvalsperioden då jag har hunnit höja mina betyg, det känns som att jag inte kommer så långt med mina 230 poäng. VILL SÅ MYCKET.
Älskar att Håkan Hellström kommer till både Siesta och P&L!


Kommentarer
Posted by: Anonym

Hejsan! mitt namn var kristin, en bloggerska ifrån örebro som bloggar om min sjukdom ibs syndrome, hur jag tar mig igenom vardagen här i livet, berättar om musik/modetips, om hur det är att vara tillsammans med kända hiphoparn elov från elov o beny o mktmkt mera!



Verkar min blogg intressant?



Kika då in hos mig!



Gillar du ej reklam får jag ursäkta!

2011-01-26 @ 23:47:24
Website: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Posted by: evelina

re; ja, sjukt bra! och tack :*



åh, så himla jobbigt med gymnasieval, var skit stressad över det förra året, haha, fast valde rätt tillslut ändå, hah!

2011-01-27 @ 13:40:24
Website: http://hhivefive.blogg.se/

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback