IT'S ROLLIN'.

Sitter på tåget till vetlanda nu, ska dit idag. Åker hem igen imorgon. Har haft en sån jävla skitdag!!! Börjar med att jag försover mig och missar första lektionen. Missar nästan andra bussen som ska ta  mig till resecentrum så jag kan åka tåg till nässjö till tandläkaren. När jag springer till bussen trillar jag i en lerpöl=paraplyet går sönder(det spöregnar) och jag blir brun. Lerig. Ser ut som att jag kommer direkt från skogen där jag spenderat dom senaste två åren typ. Åker iallafallt till tandläkaren och hon slipar sönder tandköttet på mig, oonnnntttt. Håller på att missa tåget tillbaka till jkpg. Framme i jkpg åker jag hem och hämtar allt jag behöver och fixar smink/kläder. Missar bussen till skolan, tar nästa buss och missar alla lektioner idag förutom sista timmen på samsam. Och just nu befinner jag mig på tenhults station, kommer få vänta aslänge på nästa tåg i nässjö sen. Det är min dag hittills, händer inte ofta att jag har sånna här superdagar men när det händer, då jävlar händer det, haha.

Kommentarer

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback