HUGE E.L.F.-ORDER.


Så, det är är det jag beställde från e.l.f. igårkväll. Blev bra mycket mer än jag trodde jag skulle beställa, men det var så jävla billigt! jag menar, de vita borstarna, 7,50:-... i princip gratis?! Köpte mycket för att testa med.
Men iaf, uppifrån från vänster:
Complexion Perfection - ska jämna ut hudtonen, matta ner ansiktet och neutralisera huden.
Translucent Matte Powder - mattar ner hyn och får sminket att hålla längre.
Clarifying Pressed Powder - ett vanligt puder tror jag, haha.
Therapeutic Conditioning Lip Balm - som det låter antar jag haha. Färg Orange Créme.
Lipstick - ett läppstift som ska återfukta och sånt. Färg Party Pink.
Eyelid primer färg Sheer.
Studio Make Up Mist & Set - en facemist som ska göra att sminket håller bättre under dagen.
Professional Shine Eraser - är allergisk mot glansiga ansikten som man kanske märker på det jag beställt, haha..
Nailcoat färg Party Purple.
Blending Eye Brush, Fan Brush, Blush Brush och en Eyelash Curler.
Och förresten, allt detta för bara 160 spänn!!! DÖR.
Det är 50% rabatt just nu, ingen aning om hur länge men koden är iallafall CARNIVAL.

Kommentarer
Posted by: Suzanna

Längtar som fäään

2011-08-28 @ 21:49:26
Website: http://suzannakarlsson.blogg.se/
Posted by: Nadja

Hur lång tid tar det innan man får grejorna från ELF? Deras nagellack var muuuuums

2011-08-29 @ 17:26:03
Website: http://blamingnargles.blogg.se/

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback