NEWS NEWS NEWS.

Solglasögon 59;- gina tricot, dubbel korsring 79;- gina tricot, glasfil minns inte, försvarets hudsalva

Det här är vad jag har lyckats släpa hem i veckan, jag har alltså köpt årets första solglasögon och jag älskar dom! Bara tanken på sol blir man lycklig av liksom.
Och jag har äntligen hittat en dubbel korsring, som jag letat alltså, haha.
Försvarets hudsalva råkar vara världens bästa läppcerat som jag har varit utan alldeles för länge, och en glasfil borde verkligen alla ha. Förstår inte hur man klarar sig utan dom två sakerna, haha!

Kommentarer
Posted by: Suzanna

men rööööv, måste jag inte va hemma när gina tricot äntligen tar in dom där ringa. BLAH FML

2011-02-18 @ 11:37:18
Website: http://suzannakarlsson.blogg.se/

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback