Hej

Är skittrött. Klockan halv elva kvällen innan en studiedag!? På tal om studiedag, imorgon åker jag och Suzanna till jönköping igen! Åker härifrån klockan 10.04, känns lite sådär, ingen sovmorgon men hey, en bra dag är värt det. Skulle kunna åka till jkpg bara för att dricka chai latte liksom. Nu är det ju inte därför jag åker men skulle kunna göra det. Tror jag ska köpa eget chaipulver denna gången, men frågan är om det är värt 80 spänn?! Hoppas det är gott. Har ju massa latte-maskiner osv här hemma, bara det som saknas så.
Har ju fått höjt barnbidrag, lön på 1700;- osv, hej jag slösar pengar!
Men vad ska man annars ha dom till. Har kollat in ett par byxor och en väska på gina, hoppas det finns där med!

Ibland får jag konstiga ryck och får för mig att jag är bra mycket fetare än jag är, till exempel köpte jag en t-shirt i strl large från gina för inte alls längesen. Vad fan liksom?! Så idag bestämde jag mig för att försöka göra något snyggt av det, försökte klippa till ett linne men det gick inte riktigt lika bra jag som jag ville. Har dock några idéer om hur det faktiskt kan bli bra, men hey, orkar inte sätta mig med nål och tråd nu. Måste sova egentligen.

Idag efter skolan träffade jag Saga och Evelina, fina tjejer det där. Vi har i princip ätit hela dagen, färgat Evelinas hår som blev asbra och tittat på Twilight och New Moon. Imorgon träffar jag förhoppningsvis båda dom två imorgon, om jag drar till hotellet, får se. Får är egentligen för liten för att få gå in men det hindrade ju mig inte på Utposten så om jag har pengar drar jag troligtvis dit! Asroligt faktiskt, måste ut och träffa människor. Känns som att jag har varit isolerad av skolan och annat ett tag nu, vill ut och ha roligt. Försvinna från mig själv lite, haha.

Mina två hundar ligger och sover jämte mig och Yenn är så söt så jag håller på att dö, seriöst! Man får inte vara så fin. Den andra, Molly, snarkar och låter som en gris men jag gillar henne ändå! Men nu ska jag med sova, god natt.

Kommentarer
Posted by: matilda

sv: och jag blir lika glad varje gång jag får en kommentar från dig!

du är underbar hjärtat <3

2011-01-29 @ 11:11:28
Website: http://matilda.blogg.se/

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback