huvudvärk

Orkar inte, har i princip kronisk huvudvärk på grund av bakterien i magen. Är jämt trött, mår illa, huvudvärk som sagt är bara några små biverkningar.
Blir imponerad av mig själv att jag orkar vara i skolan hela dagarna!
Sökte även till gymnasiet första gången idag, på impuls, hur smart var det? Ångrar mig redan och ska gå och ändra någon gång. Jag har ju fram till 1 mars på mig så det är nog lungt. Vet inte vad jag vill, åh jobbigt.

På lördag ska jag och några andra brudar och killar ut till en klasskompis i Ekenässjön och bada badtunna, mysa och snacka gamla minnen! Kommer bli hur mysigt som helst. Jag har aldrig badat badtunna innan, men hur skönt låter det inte?

Just nu önskar jag att jag hade en 200g marabou mjölkchoklad att gosa med.


Kommentarer

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback