Tjat

Sitter hemma just nu, har varit hos tandläkaren för att kolla hur det gått med tandställningen och så, tydligen så har inte mina tänder flyttat sig någonting sen jag tog ut den! Asbra, speciellt med tanke på att jag aldrig använder den man ska ha på natten när man sover. Borde göra det egentligen. Haha.
Börjar förresten inte nästa lektion förrän 13.40 tydligen, asnice! Har bara engelska och slöjd sen slutar jag för dagen. Då ska jag träffa min fina vän Saga, för första gången på mycket länge. Som jag längtat. Ska även gå förbi suzanna och hämta min plånbok som jag glömde i hennes väska igår, haha. 
För övrigt släpptes bland annat Looptroop Rockers, Håkan Hellström och Säkert! till peace and love idag. Älskar det!!

För övrigt provade jag Conversen idag, kul att jag tog storlek 36,5 och dom var för stora?! Fattar inte, mina fötter måste nog ha krympt lite. Förra sommaren hade jag ju 37! Konstigt sånt här. Får väl skicka tillbaka och byta dom.

Kommentarer

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback