7.4

Long time, no see. Som sagt, det var längesen nu! Jag spenderar numera mina vakna timmar i spåret, på gymmet eller i kylskåpet. Ja, börjat träna som en galning inför beach 2012 men vad händer? Har fått någon form av tvärtom-effekt så är i princip så lite redo man kan vara.
Så här sitter jag med magen full av påskgodis och inte en tillstymmelse till träningsvärk, men vad gör man? Fortsätter äta såklart! Vad vore livet om man aldrig unnade sig något? Att jag unnar mig onyttigheter var tredje minut av min vakna tid är såklart absolut icke relevant.
Annars då? Går på bio, hänger på jobbet, chillar. Det där gamla vanliga. Har påsklov men kan inte säga att jag tar vara på mina lediga timmar, mer än att sova lite längre och träna lite mer.

Till sist vill jag bara säga att OM jag av en händelse skulle tappa bort tio kilo fett skulle jag lägga alla mina sparpengar på snygga shorts för gud vad mycket det finns nu för tiden! Till exempel dessa, hur fina?!

Kommentarer

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback