Nu är det äntligen lov.

Och nu ska jag gå och lägga mig. Ska nämligen upp tidigt imorgon och tävla. Kvart över fem närmare bestämt. Känns lite sådär att gå upp så tidigt men det är värt det, årets första utomhustävling! Dags för invigning av fotbollsskorna. Haha, och nej, det är inte fotboll jag spelar. Jag tävlar som sagt agility.
Jag vet att jag alltid inte är så rolig att läsa om(närmare bestämt aldrig rolig att läsa om) men jag gillar att skriva. Det är skönt på något sätt, att få ur det.

Idag har jag träffat Suzanna. Vi har varit på donken, godishuset och asgarvat åt denna videon:
Hahaha <3
"aaah det kallas fasiken det är sjukt, säger folk, folk säger, vissa människor säger sjukt, vissa säger jag är stark, det är olika"
"vao, vaod var det?!!"
Alltså jag dör.

Kommentarer
Posted by: Suzanna

hahahaha älskar honom lite <33<3<3

& dig också faktiskt!

2011-04-16 @ 08:44:24
Website: http://suzannakarlsson.blogg.se/
Posted by: sofia

sv: jo de nyaste pillrerna kostar typ 300 för ett halvår för de ingår inte i dom ppillerna som är rebatterade :( turst me jag har frågat..

2011-04-16 @ 16:30:22
Website: http://stopteasingme.blogg.se/

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback