Påsklov.

Två dagar kvar till påsklov. Stå ut. Min to-do list ser ut ungefär såhär
- vakna och ligga kvar i sängen tills jag blir så hungrig så jag måste resa på mig.
- jobba och få 1000 spänn.
- åka till Köpenhamn med fina mami den 19e.
- åka till fina Shamm i Göteborg den 21a.
- fortsätta med punkt 1, och inte göra någonting på hela dagen.
- måste nog också lägga till att jag måste plugga på de två musikproven jag kommer ha veckan efter lovet, suck.
- att skriva klart om sydafrika på engelskan, måste lämna in det direkt när skolan börjar...
Det känns som att detta är ett välbehövligt lov, verkligen. För mycket i skolan, för mycket högstadiebråk, för mycket av allt. På ett dåligt sätt. Men bara två dagar kvar.

Kommentarer
Posted by: Shamm

Åh, kommer bli fint!!<3

2011-04-14 @ 16:23:11
Website: http://shammsalih.blogg.se/

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback