BIFFIGASTE BIFFEN.

Nu har jag skrivit upp mig på ett skivstångspass. Hoppas att det är som bodypump annars kommer jag vara helt borta! Borde ju vara det. Jag måste faktiskt börja röra på fläsket lite, haha. Kan inte fortsätta så här. 

Idag har jag dragit mig till mina gamla hemtrakter, ekenässjön med andra ord. Följde med sophia och åt kladdkaka, belgiska chokladvåffelgrejer och drack världens godaste smultronte i hennes säng. Mysigt värre.
Proven idag gick skit dåligt för övrigt, blä. Samhällsekonomi är nog inte riktigt min grej.

Kommentarer
Posted by: Sophia.

Biffigaste biffen yaaao, hittade din blogg. Fet med stolt. De va tjockt med mysigt, loved it!

2011-02-27 @ 12:57:37
Website: http://findingneverland.devote.se

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback