Big girls don't cry, bullshit.

Har precis tittat färdigt på första säsongen av OC, igen. Dör lite, jag är verkligen inte den som sitter och gråter åt känsliga filmer, jag sitter snarare och skrattar men GUD vad jag lipade åt detta. Har kommit på att den sista skivan saknades av tjejen jag lånade av förra gången så jag har inte ens sett säsongsavslutningen, men nu har jag det. Alltså åååååh, tur att jag bara kan fortsätta med tvåan, annars vet jag inte riktigt vad jag hade gjort.

Har för övrigt varit sjukt uttråkad idag, tiden har liksom inte riktigt gått framåt på något sätt = skitlång dag.
Morgondagen spenderas troligtvis i Ekenässjön hos favorit-Hanna med kladdkaka och något töntigt spel vi alltid spelade när vi var små, det brukar vara så. Fantastic.

Kommentarer

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback