Day 11

This week.

Måndag: Det var ju skola, sen pluggade jag troligvis resten av dagen. Och tittade nog på OC.

Tisdag: Försov mig en och en halv timma, kul. Hade bad i skolan, och biologiprov, gick nog asbra! Hoppas jag. Tittade nog på OC med.

Onsdag: Hade elevens val och "provocerade" tydligen bildläraren med mina bilder, vad som menas med det är en bra fråga. Pluggade ännu lite till, och tittade på OC.

Torsdag: Friluftsdag i skolan, försökte åka skridskor vilket gick åt helvete, haha. Åkte till Båstad och ångrade mitt gymnasieval.

Fredag: Var med Saga och åt choklad, chips och tacos! Tittade på sexiga vampyrer(Twilight-filmerna), asfett.

Lördag: Jobbade hela dagen, var hemma på kvällen. Åt upp resten av chipsen och chokladen.

Söndag:
Fotat ett gäng rätt så tröga människor, träffat nellie och tittat på i rymden finns inga känslor. 

Nu: Godnatt.

Kommentarer

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback