Good morning sunshine.

Vaknade runt nio idag, gick en långrunda med hundarna och nu har jag precis kommit hem från frisören, fett skönt med nyklippt hår alltså!
Älskar min frisör lite när hon säger att mitt hår äntligen har blivit friskt. Har klippt mig hos henne hur länge som helst, inklusive min "hej jag vill ha vitt hår"-period, då stora tussar trillade av när jag borstade igenom det, min kreatin wax löshårsperiod som jag tröttnade på och i princip drog ur slingorna så halva håret försvann osv. Ja, jag har inte varit speciellt rädd om mitt hår som ni kanske märker, mennu verkar det som att det börjar bli bättre.
Är rätt sur på på mina converse, dom glömde skicka tillbaka min retur tydligen(de jag fick hem var för stora så skickade tillbaka dom) och det har gått... 3-4 veckor?! Men för hoppningsvis kommer dom på måndag, dör annars. Haha.

Kommentarer

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback