Om jag kunde skulle jag börja om från början.

Sitter och väntar på min vän Sophia som ska sova här inatt! Imorgon ska vi stå i kiosken i skolan=slipper alla lektioner och slutar tidigare! Asnice.
Var på stan innan idag med Saga, hittade världens snyggaste Ear Cuff som både hon och jag köpte, fan vad nice liksom. Sitter perfekt i mitt öra, ehehe. Älskar den.
Snodde bilden från Suzanna som blev helt till sig när jag sa att jag köpt en ear cuff och rusade in på glitter och köpte en hon med. Haha! Jag köpte dock ingen ring, men den är asfet den med.
Har världens ångest inför gymnasievalet. Känner jag mig själv går jag nog och ändrar mig igen, haha. Fan.

Kommentarer
Posted by: Suzanna

Haha gud fattade först inte att det var min bild så jag trodde vi hade köpt exakt samma saker, vadå mindforce typ!? Haha nämen ah, den är så jäääävla snygg, kul att det typ bara fanns 2 sen, den sista lär ju ha sålts ut innan gallerian stängde.

VI MÅSTE TRÄFFAS SNART BTW <3

2011-02-28 @ 21:57:48
Website: http://suzannakarlsson.blogg.se/
Posted by: Malin

Hur mycket kostar ear cuffen? sjukt snygg :D

2011-03-05 @ 21:30:39
Website: http://maleyn.devote.se/

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback