Whats up?!

Ja, tänkte berätta lite vad jag egentligen hållt på med dom senaste dagarna.
I torsdags var det friluftsdag i skolan och jag åkte skridskor för första gången på.. hur länge som helst!? Det slutade inte bra kan jag lova, jag var nog på isen i 10 minuter och trillade 12 gånger. Inte min grej det där.
Åkte sedan till båstad för att kolla på en gymnasieskola, men hey, 180 elever.. det är färre elever där än skolan jag går på nu, och jag vill komma till någonting större(och nu lutar det åt att jag kommer vara tvungen att åka tåg 2-3h varje dag.. varför sitter jag fast i denna håla, VARFÖÖÖR). Nej, men kan seriöst inte bestämma mig. Hur svårt som helst?!
Måste även lära mig att komma ihåg att äta, vilket jag tydligen har blivit för dålig på eftersom att jag väldigt ofta nu för tiden går och lägger mig på kvällen och har hur ont i huvudet som helst och mår illa, det försvinner dock efter att jag ätit, så måste som sagt börja komma ihåg det.
Har även börjat på en ny pencillinkur mot magen, tänk er att någon står och sprutar parfym i munnen på er varje gång ni öppnar käften, inte så fett, men det är så det smakar. Dygnet runt.
Har även haft två prov denna veckan, matte och biologi. Så har varit kind of busy. 

Idag har jag träffat Saga, vi har ätit tacos och en himla massa choklad och chips, mums.
Vi har även tittat på new moon och eclipse. Dör lite, vill ha Edward(dock inte robert pattinson, utan Edward, mums).
Imorgon/idag ska jag jobba från klockan 11-16.30. Känns sådär, hade gärna haft en långhelg till. Alltså åh.

Förresten, vad komplicerat allt är ibland.

Kommentarer
Posted by: Line

re: Tack så jättemycket! Nyckelgrejen kändes som en riktig snilleblixt från min sida, haha.

Trycket gör jag med ett speciellt t-shirttryck-papper som man skriver ut en bild på & sen stryker ett tyg. Hur enkelt som helst, & färgerna blir som du ser superbra! Finns att köpa på till exempel Office Depot (:

2011-02-05 @ 01:17:18
Website: http://lamelama.blogg.se/

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback