Hej mitt nya liv.

Ja, som rubriken lyder. Idag började jag mitt nya liv! Inte någon drastisk förändring dock. Jag ska gå ut och gå oftare(precis kommit in från en powerwalk med Yennis), sluta äta/dricka laktos och inte äta MASSOR med onyttigheter mitt i veckorna.
Vill verkligen att min mage ska sluta krångla. Jag vägrar nämnligen ta ett enda jävla prov till, jag vill inte veta om bakterien fortfarande är kvar. Jag har ätit tre starka pencillinkurer och det räcker! Dessutom har det bara blivit värre efter pencillinet.
Jag tror att det både är allt godis/kakor/chips/annat onyttigt och laktos som fuckar upp min mage. Orkar inte mer liksom.

Så, hejdå godis mitt i veckorna och riktig mjölk, hej vanlig mat och laktosfritt!

Kommentarer
Posted by: Suzanna

Då önskar jag dig lycka till! Puss.

2011-03-21 @ 19:07:51
Website: http://suzannakarlsson.blogg.se/

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback