Semlor hit, munkar dit.

Dör. Är nog sämst på att laga mat och grejer?!
Eftersom att det är fettisdagen tänkte jag att jag skulle göra semlor, och testa någonting nytt så jag gjorde chokladsemlor. Skitäckliga?!
Blev lite deppig, förväntade mig mer haha.. Sen skulle jag göra wok, blev skitsugen på det när jag läste Fokis blogg.
Gjorde precis som vanligt, men den blev inte alls god den heller. Fan vad ovärt. :( Haha.

Men iallafall så var det tisdag idag så på håltimman gick jag och mina tjockisar till klasskompisar till munkvagnen som alltid står på torget på tisdagar. Det är det godaste som finns.
Nu har jag gjort en kopp kanelte. Det är skitgott iallafall.

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT.

Kommentarer

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback