HEJ.

Är trött som fasen. Borde fortsätta skriva på min novell, sitter istället och lipar över mitt jävlahårjävel. Det är lent,  ligger sådär mot axlarna att man verkligen inte kan göra något för att hålla det platt, det är höst och regnar ute, jag går frisör och har tråkigaste håret i världen. Och fulaste. Självförtroendet sitter seriöst i håret. Vill ju att det ska bli långt så vill inte behandla det allt för mycket och jag är nog fulast i världen i toffs. alla uppsättningar för den delen, kan inte ens sätta upp luggen. /cry
INGEN SOM HAR ETT TIPS PÅ MITT OLÖSBARA PROBLEM????

Kommentarer
Posted by: Suzanna

Vet att sånna här kommentarer aldrig hjälper men w/e. Du passar i ditt hår! Tycker du passar i både längden och färgen så sluta nu :( Men ah, vet hur det känns, är likadan. Hårjävlar.

2011-10-06 @ 18:53:00
Website: http://suzannakarlsson.blogg.se/
Posted by: Tina

Kvinna. Ditt hår är dövackert! Iallafall när jag träffade dig, när jag skulle kolla på ditt boende! :*

2011-10-06 @ 19:04:41
Website: http://tinutt.devote.se

What's on your mind?

Name:
Remember me?
E-mail:

Website:

Kommentar:

Trackback